maanantai 8. kesäkuuta 2015

Cienna

Hei ja tervetuloa Cienna Riverlaken & Northern Foxes -klubin blogiin!


Kuka olen?


Olen Cienna ja pelannut Star Stablea jo vuosia. Ensin tietokonepeleinä Starshine Legacyt ja sitten Star Stablet, nykyään pelaan vain Star Stable Onlinea. SSO:ta olen pelannut pari vuotta, mutta lifetime star riderin hankin vasta tammikuussa 2015.


Olin pitkään ilman klubia ja haaveilin Northern Foxeihin liittymisestä, koska klubin nimi oli niin kiva. Välillä olin lyhyitä aikoja ulkomaalaisissa klubeissa, kuten Queen Guardseissa ja Forest Panthereissa. Sitten kuulin kuka omistaa Foxit ja otin Ellieen yhteyttä. Pääsin Foxeihin ja ihastuin aktiiviseen porukkaan ja runsaisiin tapahtumiin, kuten vaelluksiin. Olin tyytyväinen, mutta sitten Ellie yhtäkkiä poisti klubin. Suru oli suuri jäsenten kesken ja Wilma Zebracake perusti uudet Foxit, joihin liityin. Wilma ei käynyt pelaamassa kovin usein ja eräänä päivänä klubi olikin poistettu. Sinä hetkenä tartuin tilaisuuteen, kukaan ei ollut ehtinyt viedä nimeä ja ehdin saada Foxit itselleni.

Lempihevosiani SSO:ssa ovat Arabit, koska ne ovat oikeassa elämässäkin lempirotuni. Niin kauniita ja ominaisuuksiltaan ihan hyviä. Toki minulla on myös aloitushevonen, sekä poni ponikisoja varten. Uusimpana tulokkaana Quarter, jonka hankin nopeutensa ja hyppytaitojen takia.


Nyt teen parhaani, jotta Foxit olisivat taas vanhassa loistossaan. Vanhat jäsenet ovat pääosin liittyneet muihin klubeihin, mutta rekrytoin uusia jäseniä aina tilaisuuden tullen. Kun jäseniä on hyvä määrä, järjestetään taas vaelluksia ja kisoja entiseen malliin.

Jos kiinnostuit liittymisestä, voi minulle laittaa postia ja pyydän sinut klubiin jos ollaan samaan aikaan paikalla.

Blogiin päivitetään myös kaikenlaista, esittelen hevoseni yksitellen ja myös muut klubin jäsenet saavat lähettää sähköpostiin juttujaan, jos haluaa niitä julkaistavaksi. Sitten kun tapahtumia järjestetään, otan niistä myös kuvia ja teen juttuja blogiin.

Sähköposti on ciennariverlake@gmail.com




Vanhoina hyvinä aikoina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti